Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/210285
Title: | Функциональный подход к изучению второстепенных членов предложения в школе |
Authors: | Уклейко, Светлана Васильевна |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Серыя 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - Мінск: БДУ. - 2004. - № 3. - С. 113-118. |
Abstract: | Изложен функциональный подход к изучению второстепенных членов предложения в школе: их коммуникативного ранга, способности оформлять смысловую связь и быть средством связи предложений в тексте. |
Abstract (in another language): | The functional approach to the study of the secondary parts of the sentence at school has been stated: their communicational rank, their possibility to make a sensible connection, to make the sentence a means of communication in the text |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/210285 |
ISSN: | 0372-5375 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2004, №3 (снежань) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
113-118.pdf | 3,65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.