Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/206099
Title: | Некоторые аспекты создания практико-ориентированной концепции исторического образовательного знания |
Authors: | Миницкий, Николай Иосифович |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Серыя 3, Гісторыя. Філасофія. Псіхалогія. Паліталогія. Сацыялогія. Эканоміка. Права. - Мінск : БДУ, 2004. - № 2. - С. 109-112. |
Abstract: | Рассматривается концепция построения и представления исторического образовательного знания; анализируются ее элементы, теоретико-методологические основания и функции в исторической науке и образовании. |
Abstract (in another language): | This article is devoted to the conception of construction and representation historical and educational knowledge. The author analyses the elements of conception, methodological foundation and function in historical science and education. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/206099 |
ISSN: | 0321-0359 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2004, №2 (ліпень) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
109-112.pdf | 3,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.