Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/205759
Title: | Индивидуально-типологические предпосылки устойчивой мотивации учебной деятельности |
Authors: | Сагайдак, Светлана Станиславовна |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | Мінск : БДУ |
Citation: | Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Серыя 3, Гісторыя. Філасофія. Псіхалогія. Паліталогія. Сацыялогія. Эканоміка. Права. - Мінск : БДУ, 2002. - № 3. - С. 54-59. |
Abstract: | Предлагается комплексная многопараметрическая методология прогнозирования устойчивости мотивации учебной деятельности на основе шести индивидуально-топологических характеристик личности. Рассматривается критерий быстроты или точности усвоения информации, а также ситуативные стресс-факторы. |
Abstract (in another language): | A complex multiparametrical methodology for forecasting the stability in educational motivation. The above-mentioned methodology is based on six individual typological personal characteristics is offered. The article considers the criterion of speed or accuracy mastering information, as well as situational stress factors. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/205759 |
ISSN: | 0321-0359 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2002, №3 (лістапад) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.