Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/201736
Title: Моделирование бренд-имиджа компании и стратегии её продвижения : аннотация дипломной работы / Ольга Игоревна Сударева; ГИУСТ БГУ, Кафедра экономики и управления бизнесом; науч. рук. Е.М. Воробьева
Authors: Сударева, Ольга Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Jun-2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/201736
Appears in Collections:Менеджмент (социально-административный). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Referat_Sudareva.pdf171,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.