Logo BSU

Просмотр "Факультет международных отношений" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 352 - 371 из 24734 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2020Legal regulation of pseudonymised and anonymised data in European UnionШваюнова, А. Д.
2019Lex loci laboris в регулировании трансграничных трудовых отношенийВедерникова, Л. А.
2013Limitation of the carrier’s liability (according to CMR Convention)Кулинская, Д. Ю.
2005Lingua franca в межкультурной коммуникацииНиколина, Т. С.
2012Literal Translation: pro and contraДмитриева, Элеонора Александровна
2018Live listening: новый способ обучения аудированиюОдинцова, М. А.
2013Logistics development in the Republic of KazakhstanМажейко, Е. И.
2017Los efectos del desempleo juvenileЛапицкая, Д. В.
2013LSP Teaching: Building Language CompetenceWessels, D.; Ivashkevich, I. N.
2020L’après-capitalisme, c’est l’écosocialisme ou le monde robots?Высоцкая, И. С.; Куцепалова, Е. В.
2012L’infl uence de la crise économique sur le commerce exterieur BélarusСергиеня, К. О.
2022Major trends of international trade in intellectual propertyBatsianouskaya, K. S.; Huang Suqin
2013Management of the female staffВидевич, М. В.; Воробьева, В. Н.
2021Management strategies in the context of business communicationDubinkо, S. A.; Dubinka-Hushcha, L. A.
2021Marie Spartali-Stillman’s feminism against Pre-Raphaelite Brotherhood gender stereotypes artTsoumas, J.; Gemtou, E.
2020Market competitivenessКозубовская, П. А.
2022Market StrategyЯн Чэн
2016Marketing Activities of Countries to Attract Chinese Tourists: Trends and ChallengesSoroko, Piotr; Rashetnikau, Dzmitry; Сороко, Петр Осипович; Решетников, Дмитрий Георгиевич
2022Mass Media influence on Good Name perceptionsТужикова, С. А.
2019Mastering Professional EnglishWessels, D.; Ivashkevich, I.