Tibo
Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293358
Title: Mass Media influence on Good Name perceptions
Authors: Тужикова, С. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: Четыре четверти
Citation: Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Вып. 28 / cост. М. Д. Липницкая; под общ. ред. Е. А. Достанко. — Минск: Четыре четверти, 2022. — C. 381—383.
Description: Раздел 5. Культурология. Современные иностранные языки. Филология. Литературоведение. Лингвострановедение. Журналистика.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/293358
ISSN: 2224-0845
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Сборник научных статей студентов, магистрантов, аспирантов. Выпуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tuzhikova_sbornik28.pdf204,51 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.