Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/181849
Title: Рекламный герой как фактор отражения и формирования стиля жизни целевой аудитории
Authors: Янкович, Анастасия Владимировна
Бутылина, Елизавета Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2017
Citation: Социальная компонента устойчивого экономического развития: сб. науч. тр. / Редкол.: А. В. Руцкий (отв. ред.) [и др.]. – Минск : РИВШ, С. 225-230
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/181849
Appears in Collections:Социальная компонента устойчивого экономического развития

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янкович А.В., Бутылина Е.А..pdf234,93 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.