Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/174957
Title: Событийный (event) маркетинг как современный инструмент продвижения бренда вуза (на примере БГЭУ)
Authors: Нечай, О. Д.
Цедрик, Е. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
Issue Date: 2016
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: «Вышэйшая школа» : навукова-метадычны і публіцыстычны часопіс. - 2016. - № 6. - С. 16-18.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/174957
ISSN: 2076-4383
Appears in Collections:2016, №6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нечай_6-2016-016-018.pdf220,48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.