Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/167954
Title: Стратегии убеждения и манипулирования в рекламной коммуникации: аннотация/реферат дипломной работы/ Екатерина Андреевна Бубен; БГУ, Институт журналистики, кафедра технологий коммуникации; науч. рук А.И. Соловьев
Authors: Бубен, Екатерина Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 26-Jan-2017
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/167954
Appears in Collections:Информация и коммуникация (технологии коммуникации). 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бубен.pdf73,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.