Logo BSU

2016. Журналістыка – 2016: стан, праблемы і перспектывы : [166] Главная страница коллекции Статистика

У зборніку прадстаўлены шырокі спектр даследаванняў айчынных і замежных тэарэтыкаў і практыкаў журналістыкі і сацыяльных камунікацый па разнастайных аспектах функцыянавання медыяіндустрыі. Багаты эмпірычны матэрыял дазваляе выяўляць асноўныя тэндэнцыі развіцця сучасных сродкаў масавай інфармацыі, праводзіць параўнальны аналіз і рабіць высновы адносна іх удасканалення.

Адрасуецца студэнтам, магістрантам, аспірантам і выкладчыкам журналісцкіх спецыяльнасцей, супрацоўнікам СМІ і выдавецтваў.

Журналістыка-2016: стан, праблемы і перспектывы: матэрыялы 18-й Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, прысвечанай 95-годдзю БДУ (10–11 лістапада 2016 г., Мінск) / БДУ, Інстытут журналістыкі; рэдкал. : С. В. Дубовік (адк. рэд.) [і інш.]. – Вып. 18. – Мінск : БДУ, 2016. – 552 с.

Рэдакцыйная калегія:

С. В. Дубовік (адк. рэдактар), Т. Д. Арлова, А. У. Баранава, Г. І. Басава, Т. М. Дасаева, Н. А. Зубчонак, В. І. Іўчанкаў, В. М. Самусевіч, І. І. Сачанка, А. Г. Слука, Н. Ц. Фральцова

Рэцэнзенты:

А. М. Булыка, доктар філалагічных навук, член-карэспандэнт НАН Беларусі, прафесар (Цэнтр даследаванняў беларускай культуры, мовы і літаратуры НАН Беларусі); А. Г. Слука, доктар гістарычных навук, прафесар (Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт)

ISBN 978-985-7101-89-4.

При полном или частичном использовании материалов ссылка на сайт Электронной библиотеки БГУ (www.elib.bsu.by) обязательна.

Ресурсы коллекции (Сортировка по Дата поступления в По убыванию порядке): 61 по 80 из 166
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2016Особенности организации регионального телевещания в Хакасии и Горном АлтаеКостякова, Юлия Борисовна
2016Аспекты продуктивного взаимодействия ТВ и интернета и предпочтения телеаудиторииВойтик, Евгения Анатольевна
2016Характарыстыкі герояў праграмы як фактар эфектыўнасці тэлекамунікацыіКузьмінова, Алеся Юр'еўна
2016Маркетинговое мышление и медиапространство: феномен игры в контексте преподавания теории и практики экранных коммуникацийВолкова, Ирина Ивановна
2016Использование средствами массовой информации новейших технологий в контексте медиатизации обществаИванов, Андрей Дмитриевич
2016Неопровержимая достоверность факта: позитив или негатив?Шимолин, Виктор Иванович
2016Идеология телевещания: «У вас будет питомец»?Белько, Алла Алексеевна
2016Дизайн периодического печатного издания как фактор формирования имиджа изданияХмелев, Алексей Вячеславович
2016Визуальные стимулы в дизайне региональных газетХаритонова, Светлана Вячеславовна
2016Публицистичность современного словесного искусства: к постановке проблемыСкибицкая, Людмила Васильевна
2016Визуализация информации в научно-популярных изданиях как способ привлечения аудиторииСимакова, Светлана Ивановна
2016Источники информации для инфографики БелТАСинявский, Дмитрий Петрович
2016К вопросу о классификации жанров современных СМИТертычный, Александр Алексеевич
2016Інтэрпрэтацыя ў працэсе фарміравання грамадскай думкіСамусевіч, Вольга Міхайлаўна
2016Рэгіянальны шматпалоснік: логіка сучаснага афармленняСвораб, Аляксандр Канстанцінавіч
2016МТРК «Мир»: состояние и перспективыДубовик, Сергей Валентинович
2016Корпоративные СМИ: информационное сопровождение инновационного развития производстваПинюта, Алиция Францевна
2016Опыт изучения журнальной периодики в Институте журналистики БГУСилина-Ясинская, Татьяна Владимировна
2016Жанровые формы репрезентации новости в еженедельникеНазарова, Татьяна Владимировна
2016Современная фотография как часть образной документалистикиОсипов, Павел Алексеевич
Ресурсы коллекции (Сортировка по Дата поступления в По убыванию порядке): 61 по 80 из 166
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых поступлениях (для зарегистрированных пользователей) RSS Feed RSS Feed RSS Feed