Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/159389
Title: Массмедийное отражение GR-коммуникаций
Authors: Соловьев, Павел Леонидович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2016
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Корпоративные стратегические коммуникации [Электронный ресурс]: сб. науч. ст. / БГУ, Институт журналистики, каф. технологий коммуникации; редкол.: С. В. Дубовик (отв. ред.) [и др.]. - Минск : БГУ, 2016. - С. 113-121.
Abstract: Анализируются коммуникативные аспекты информационной кампании лоббирования, реализуемой в средствах массовой информации. СМИ рассматриваются как важный ресурс для формирования общественного мнения и эффективный инструмент лоббирования интересов субъектов GR-деятельности = The article is devoted to analyzing communication aspects of the information lobbying campaigns implemented in the media. The media are treated as an important resource for shaping the public opinion and an effective tool for lobbying interests of GR entities
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/159389
ISBN: 978-985-566-265-6
Appears in Collections:2016. Корпоративные стратегические коммуникации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
113-121.pdf121,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.