Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/154218
Title: Рекламный текст в условиях интернет-среды Беларуси: национальный и интернациональный аспект / Елько Наталья Геннадьевна; БГУ, Институт журналистики, Факультет журналистики, Кафедра медиалогии и веб-журналистики; науч. рук. Г.К. Тычко
Authors: Елько, Наталья Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2016
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/154218
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Елько.pdf179,09 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.