Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/13411
Title: Информационные потребности малого и среднего бизнеса
Authors: Петрова, Е. А.
Юшко, О. Е.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: Nov-2007
Publisher: БГУ
Citation: Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Сер. 3, Гісторыя. Філасофія. Псіхалогія. Паліталогія. Сацыялогія. Эканоміка. Права. - 2007.-№ 3.-С. 76-79.
Abstract: The article studies the problems that face representatives of small business on the Belarussian market. It makes the conclusion that successful development of enterprises with private ownership requires the foundation of electronic and consulting services as well as IT. = Посвящена изучению проблем, с которыми сталкиваются представители малого и среднего бизнеса на белорусском рынке. Делается вывод, что для успешного развития предприятий частной формы собственности необходимо создание системы информационно-консалтинговых служб.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/13411
ISSN: 0321-0359
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2007, №3 (лістапад)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
petrova-jushko 76-79.pdf235,98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.