Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/125140
Title: ОРГАНИЗАЦИОННАЯ СТРУКТУРА СЛУЖБЫ МАРКЕТИНГА И ЕЕ СОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «УПРАВЛЯЮЩАЯ КОМПАНИЯ ХОЛДИНГА «БОБРУЙСКАГРОМАШ»): аннотация к дипломной работе/Анастасия Владимировна Фёдорова; БГУ, Факультет бизнеса, Кафедра бизнес-администрирования; науч.рук.Ерофеева О.Н.
Authors: Фёдорова, Анастасия Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/125140
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Фёдорова Анастасия Владимировна (г).doc34 kBMicrosoft WordView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.