Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/124897
Title: АУТСОРСИНГОВАЯ БИЗНЕС-МОДЕЛЬ ОСУЩЕСТВЛЕНИЯ МЕРЧЕНДАЙЗИНГА КАК ИНСТРУМЕНТ ОБЕСПЕЧЕНИЯ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ СРЕДНЕГО И МАЛОГО БИЗНЕСА: аннотация к магистерской диссертации/Евгений Александрович Лычковский; БГУ, Факультет "Высшая школа бизнеса", Кафедра бизнес-администрирования; нау.рук.Сокол Д.В.
Authors: Лычковский, Евгений Александрович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/124897
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Аннотация Лычковский Е.А..docx16,34 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.