Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/123629
Title: ОРГАНИЗАЦИЯ СБЫТА И РЕКЛАМНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ФИРМЫ В РАМКАХ МАРКЕТИНГОВОЙ СТРАТЕГИИ (НА ПРИМЕРЕ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СЗАО «ПРОСТОР-ТРЕЙД»): аннотация к дипломной работе/Екатерина Николаевна Белякович; БГУ; Факультет бизнеса; Кафедра бизнес-администрирования;науч.рук.Сможевская О.В.
Authors: Белякович, Екатерина Николаевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/123629
Appears in Collections:Бизнес-администрирование. 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Белякович Екатерина Николаевна.docx19,01 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.