Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/120363
Title: Особенности социологического изучения эффективности рекламы/ Маслаковой Ольги Михайловны; Факультет философии и социальных наук, Кафедра социологии; науч. рук. Черняк Ю.Г.
Authors: Маслакова, Ольга Михайловна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 12-Oct-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/120363
Appears in Collections:Социология. 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maslakova_resume.pdf239,66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.