Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/116524
Title: Позиционирование как элемент редакционного маркетинга : аннотация к дипломной работе / Марина Григорьевна Кирченко; Институт журналистики, Кафедра истории журналистики и менеджмента СМИ; науч. рук. Т. Л. Шоломицкая
Authors: Кирченко, Марина Григорьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 1-Jul-2015
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/116524
Appears in Collections:Журналистика (по направлениям). 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kirchenko_resume.pdf137,35 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.