Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/111594
Title: Социальная реклама как феномен общественной и научной рефлексии в белорусском обществе
Authors: Калачёва, И. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2014
Publisher: БГУ
Citation: Теория и методы исследований коммуникации [Электронный ресурс] : сб. науч. ст. Вып. 3 / под ред. О. В. Терещенко. – Минск : БГУ, 2014. – c. 11–24.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/111594
ISBN: 978-985-566-021-8
Appears in Collections:Выпуск 3. - 2014. - 147 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стр. 11-24.pdf202,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.