Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/228545
Title: Влияние личностных характеристик студентов на восприятие социальной рекламы (на примере социальной рекламы, содержащей проблемы буллинга, ДТП и никотиновой зависимости): аннотация дипломной работы / Слепиковская Анастасия Игоревна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: кандидат социологических наук, доцент, профессор кафедры Терещенко Ольга Викентовна
Other Titles: Influence of Personal Characteristics of Students on the Perception of Social Advertising (on the example of social advertising containing problems of bullying, Accident and nicotine addiction): graduate thesis abstract / Anastasiya I. Slepikovskaya, Belarusian State University, Faculty of Philosophy And Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Olga V. Tereschenko Candidate of Sociology, Professor
Authors: Слепиковская, Анастасия Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jul-2019
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/228545
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СЛЕПИКОВСКАЯ АИ.pdf204,14 kBAdobe PDFView/Open
SLRPIKOVSKAYA AI.pdf201,48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.