Logo BSU

Просмотр "УО "Институт бизнеса"" Заглавия

Перейти: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

или введите несколько первых символов:  
Результаты 120 - 139 из 11420 < предыдущий   следующий >
Предварительный просмотрДата выпускаЗаглавиеАвтор(ы)
2023Corporate social responsibility as a new development trend of Chinese business managementJing Zhao
15-мая-2014Corporate social responsibility in the USA. Corporate social responsibility at General ElectricPavlovskaya, Alexandra
2021Corporate strategy analysis using the example of Jingdong Mall : annotation to master's thesis / Yan Yang; School of Business of BSU, Chair of Innovative Management; Supervisor: Y.A. Myshkovets Ph.D. in Economics, ProfessorYang, Yan
2021Cost advantage in mature industries with strategic approaches : annotation to master's thesis / Zhan Yinghong; School of Business of BSU, Chair of Innovative Management; Supervisor: Irina AndrushYinghong, Zhan
20-июн-2014Cost estimations and financial risk evaluation model in custom software developmentСаплин, М. А.
2014Cost estimations and financial risk evaluation model in custom software development: аннотация к магистерской диссертации / Центр «Высшая школа бизнеса»; руководитель: Горлатов И. А.Саплин, М. А.
2021Cost methods for assessing the effectiveness of company management : annotation to master's thesis / Ruoxin Qiang; School of Business of BSU, Chair of Innovative Management; Supervisor: Alex KojpashQiang, Ruoxin
2019Counteraction to guessing when evaluating trainers' knowledgeGrinevitch, Е. G.; Shemarov, A. I.
2018Creation of a banking holding as one of the directions for improving the banking systemCherkashyna, K. F.
2020Creation of marketing campaign for «FINEXPERTIZA-BEL» LLC : thesis annotation / Geshtaryova Liya Sergeyevna; School of Business of BSU, Department of International Business; Sc.S: Sadovskaya J.Y.Geshtaryova, Liya Sergeyevna
2021CRM технологии современного маркетинга и оценка их результативности : аннотация к дипломной работе / Андрей Александрович Потупчик; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. С.П. МармашоваПотупчик, Андрей Александрович
2014CULTURAL DIMENSIONS OF BELARUS AND THEIR IMPLICATIONS FOR BUSINESS INTERACTIONS: аннотация к магистерской диссертации / Центр «Высшая школа бизнеса»; руководитель: Мамонова Ирина Александровна, кандидат философских наук, доцентКошевская, Наталия Олеговна
апр-2019Culturally based negotiation styles: case of ChinaBelavina, I.; Zeltsan, K.; Podlutskaya, V.
2023Current analysis of China’s digital marketing and digital economyVashchyla, H.; Liu Juntong
2021Current situation and most relevant trends of internet finance in the China market : annotation to master's thesis / Zeshu Hu; School of Business of BSU, Chair of Innovative Management; Supervisor: Vasiliy ZalutskiHu, Zeshu
апр-2019Cyber security is broken. Long live the cyber securityDomarosova, V.; Marenich, M.; Larina, T.
2023Cовершенствование системы материального стимулирования на примере «КРЕДО-ДИАЛОГ СП ООО» : аннотация к дипломной работе / Олейник Кирилл Евгеньевич ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра бизнес-администрирования ; науч. рук. Казанович Е. Ю.Олейник, Кирилл Евгеньевич
2021Cовершенствование упрaвления цепями постaвoк за счет oсвoения цифровых технoлoгий : аннотация к магистерской диссертации / Чэнь Чэнь; Институт бизнеса БГУ, Кафедра логистики; науч. рук. к.э.н., доцент О.В. МясниковаЧэнь, Чэнь
2015DATA MINING TECHNOLOGY FOR BIKE RENTAL BUSINESS ASSESSMENT IN MINSK: аннотация к магистерской диссертации/Дмитрий Валерьевич Пекарь; БГУ, Факультет "Высшая школа бизнеса", Кафедра бизне-администрирования; науч.рук.Гринчук А.В.Пекарь, Дмитрий Валерьевич
2015DECOMPOSING OF THE STRATEGIC MANAGEMENT GOALS BASED ON A COMPANY’S OPERATIONAL ACTIVITIES: аннотация к магистерской диссертации/Олег Петрович Курилович; БГУ, Факультет "Высшая школа бизнеса", Кафедра бизнес-администрирования; науч.рук.Гринчук А.В.Курилович, Олег Петрович