Logo BSU

Browsing "Институт бизнеса" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 1091  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Analitical measures used in intellectual capital valuingMaroz, M. A.; Myshkavets, Y. A.
Jun-2019Aнaлиз peнтaбeльнocти дeятeльнocти организации и пути её повышения на предприятии OOO «OПТИМA» : аннотация к дипломной работе / Мapгapитa Вaлepьeвнa Гринь; Институт бизнеса БГУ, Кафедра бизнес-администрирования; науч. рук. В.И. PябкoвГринь, Мapгapитa Вaлepьeвнa
2019Be aware of fifteen revolutionary it trends today in business educationKavalenka, A. A.; Crivko-Crasko, А. V.
2019Big Data как инновационный инструмент для работы с контекстной рекламойБорисёнок, Е. С.; Карпова, Т. Д.; Еловая, Е. М.
2019Building information modeling (BIM) benefits per marketingNikolaiev, V.; Siniak, N.
2019Collaborative online international learning: the case of School of Business project with the University of AmsterdamSadovskaya, Е. Y.; Matskevich, Е. V.
2019Contemporary approaches in project management education in BelarusMozhei, К. A.; Lukianov, D. V.
2019Counteraction to guessing when evaluating trainers' knowledgeGrinevitch, Е. G.; Shemarov, A. I.
2018Creation of a banking holding as one of the directions for improving the banking systemCherkashyna, K. F.
Jun-2019EBITDA, чистый оборотный капитал и чистый долг как ключевые показатели формирования оценки стоимости предприятия : аннотация к магистерской диссертации / Виктория Александровна Фалей; Институт бизнеса БГУ, Кафедра инновационного управления; науч. рук. А.В. ШутроФалей, Виктория Александровна
2019Energy humanities: how future managers can benefit from synergismMartynova, I. V.
2019Export promotion strategy for GeorgiaSikharulidze, D. N.; Kvirkvaia, M. O.
2019HR-менеджер без опыта работы: чем заинтересовать нанимателя?Пархимчик, Е. П.
10-Apr-2017IT-менеджмент : электронный учеб.-метод. комплекс для специальности 1-26 02 03 «Маркетинг» / ГИУСТ БГУ, Каф. маркетинга ; составитель Э. В. Рыбакова. – Минск : ГИУСТ БГУ, 2017. – 73 с. : табл. – Библиогр.: с. 72–73Рыбакова, Элла Вадимовна
2018Migration as a global challenge: case of UkraineDluhopolskyi, O. V.; Dluhopolska, T. I.
2019Nature, principles and methods of business and management researchKaraleu, Y. Y.
2018Peculiarities to use the international experience for the development management of tourism industry in UkrainePodzihun, S. M.
2019Pension system from state pension to private accumulation systemTsintsadze, A.; Ghoghoberidze, Т.
2019Perspectives of Georgian Wine Export on the Global MarketPutkaradze, Ramaz
Jun-2019PROGRAMMATIC-реклама как новая форма интернет-рекламы, ее основные цели и результаты : аннотация к дипломной работе / Елизавета Геннадьевна Гуцко; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга; науч. рук. В.С. ГоликГуцко, Елизавета Геннадьевна