Logo BSU

Browsing "Институт бизнеса" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 399  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2019Building information modeling (BIM) benefits per marketingNikolaiev, V.; Siniak, N.
2018Creation of a banking holding as one of the directions for improving the banking systemCherkashyna, K. F.
2019Export promotion strategy for GeorgiaSikharulidze, D. N.; Kvirkvaia, M. O.
10-Apr-2017IT-менеджмент : электронный учеб.-метод. комплекс для специальности 1-26 02 03 «Маркетинг» / ГИУСТ БГУ, Каф. маркетинга ; составитель Э. В. Рыбакова. – Минск : ГИУСТ БГУ, 2017. – 73 с. : табл. – Библиогр.: с. 72–73Рыбакова, Элла Вадимовна
2018Migration as a global challenge: case of UkraineDluhopolskyi, O. V.; Dluhopolska, T. I.
2018Peculiarities to use the international experience for the development management of tourism industry in UkrainePodzihun, S. M.
2019Perspectives of Georgian Wine Export on the Global MarketPutkaradze, Ramaz
2018Restrukturyzacja polskiej gospodarki jako strategiczny kierunek wzmacniania rozwoju społeczno-gospodarczegoDziurny, A.
2018Social business development in LithuaniaRukuižienė, R.
2018Strategia wzmocnienia potencjału reprodukcyjnego w polskiej gospodarceStachowiak, Z.
2018Wykorzystanie ubezpieczeń w działalności start-upówPukała, R.
2018Znaczenie i rola innowacji w praktycznym wdrażaniu idei elektromobilnościStachowiak, B.
2018Zrównoważone zarządzanie zasobami ludzkim jako wsparcie zrównoważonego rozwoju organizacjiBombiak, E.
2018Автоматизация проектирования БД. Разработка базы данных: практикумГриневич, Елена Георгиевна; Орешко, Игорь Георгиевич; Силкович, Юрий Николаевич
2018Агроэкотуризм как сфера бизнеса в Республике БеларусьКурочкина, М. И.
2019Аддитивные технологии в Республике Беларусь и перспективы их развитияМалевич, Д. М.
2018Актуальные вопросы оценки компетенций персонала в системе HR-менеджментаГлушакова, Е. В.
2019Актуальные проблемы маркетинга XXI века : материалы Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 21–22 марта 2019 г. / Институт бизнеса БГУ ; редкол.: Н. В. Черченко, Н. Н. Бондаренко (отв. ред.) [и др.]-
2019Анализ влияния деятельности экспедиционных компаний на рейтинг Республики Беларусь в LPIКузнецова, В. С.; Туровец, А. М.; Чуйко, Т. А.
Feb-2019Анализ нематериальных активов компании (на примере EXOR N.V.) : аннотация к магистерской диссертации / Глеб Александрович Мажейко; Институт бизнеса БГУ, Кафедра инновационного управления; науч. рук. В.И. ПолховскийМажейко, Глеб Александрович