Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/95959
Title: Аудитория СМИ как социальный феномен в условиях информационного общества
Authors: Батурчик, М. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2009
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Теория и методы исследований коммуникации : сб. науч. тр. Вып. 2. - Минск, 2009. - С.44-56
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/95959
ISBN: 978-985-518-251-2
Appears in Collections:Выпуск 2. - 2009. - 152 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tereschenko p.44-56.pdf123,76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.