Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/8524
Title: Ценностные ориентации общества и средства массовой информации в период кризиса: эстонский опыт
Authors: Лауристин, М.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2011
Publisher: БГУ
Citation: Философия и социальные науки: Научный журнал. – 2011. - № 1. – С. 9-14.
Abstract: The changes in value orientation of Estonian society during the periods of crisis is analyzed with the emphasis to the role of mass-media. = В статье рассматривается изменение ценностных ориентаций эстонского общества в переходный период. Особое внимание уделено роли кризиса в динамике ценностей средств массовой информации.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/8524
ISSN: 2218-1385
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2011, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages from ph&ss_2011-1. 9-14pdf.pdf332,57 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.