Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/8524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛауристин, М.-
dc.date.accessioned2012-05-14T08:31:02Z-
dc.date.available2012-05-14T08:31:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФилософия и социальные науки: Научный журнал. – 2011. - № 1. – С. 9-14.ru
dc.identifier.issn2218-1385-
dc.identifier.urihttp://elib.bsu.by/handle/123456789/8524-
dc.description.abstractThe changes in value orientation of Estonian society during the periods of crisis is analyzed with the emphasis to the role of mass-media. = В статье рассматривается изменение ценностных ориентаций эстонского общества в переходный период. Особое внимание уделено роли кризиса в динамике ценностей средств массовой информации.ru
dc.language.isoruru
dc.publisherБГУru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информацииru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология-
dc.titleЦенностные ориентации общества и средства массовой информации в период кризиса: эстонский опытru
dc.typearticleru
Appears in Collections:2011, №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages from ph&ss_2011-1. 9-14pdf.pdf332,57 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.