Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/8299
Title: Основные факторы изменения роли СМИ в процессе глобализации информационного пространства
Authors: Дмитриев, Е. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2007
Publisher: БГУ
Citation: Философия и социальные науки. - 2007. - № 3. - С. 36-39.
Abstract: The article formulates and explains objective and subjective factors which determine the changes of the role of mass media in the world of globalization. The article deals with methodological approaches to determining the «globalization of informational space» concept on the basis of principles of plurality and non-linearity of globalization. = В статье формулируются и объясняются объективные и субъективные факторы, обуславливающие изменение роли СМИ в глобализирующемся мире. Обосновываются методологические подходы к определению концепта "глобализация информационного пространства" на основе процентов множественности и нелинейности глобализации.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/8299
ISSN: 2218-1385
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2007, №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
07 ДМИТРИЕВ.pdf174,43 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.