Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/8207
Title: Нарративный анализ национальной идентичности белорусских школьников
Authors: Фабрикант, М. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2009
Publisher: БГУ
Citation: Философия и социальные науки: Научный журнал. – 2009. - № 3. – С. 107-112.
Abstract: The article regards the possibilities of studying national identity as a social-psychological projection of historical time. It includes the description of the author’s modification of the narrative analysis method. It presents the results of the empirical research on the Belarusian schoolchildren’ national identity. = Рассматриваются возможности исследования национальной идентичности как социально-психологической проекции исторического времени. Описывается авторская модификация метода нарративного анализа. Представлены результаты эмпирического исследования национальной идентичности белорусских школьников.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/8207
ISSN: 2218-1385
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Статьи факультета философии и социальных наук
2009, №3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages from ph&ss_2009-3. 107-112pdf.pdf111,8 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.