Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/8207
Title: | Нарративный анализ национальной идентичности белорусских школьников |
Authors: | Фабрикант, М. С. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | БГУ |
Citation: | Философия и социальные науки: Научный журнал. – 2009. - № 3. – С. 107-112. |
Abstract: | The article regards the possibilities of studying national identity as a social-psychological projection of historical time. It includes the description of the author’s modification of the narrative analysis method. It presents the results of the empirical research on the Belarusian schoolchildren’ national identity. = Рассматриваются возможности исследования национальной идентичности как социально-психологической проекции исторического времени. Описывается авторская модификация метода нарративного анализа. Представлены результаты эмпирического исследования национальной идентичности белорусских школьников. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/8207 |
ISSN: | 2218-1385 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Статьи факультета философии и социальных наук 2009, №3 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pages from ph&ss_2009-3. 107-112pdf.pdf | 111,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.