Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/6222
Title: Нейропсихологический анализ трудностей усвоения понятия числа и счетных операций первоклассниками
Authors: Давидович, А. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: Mar-2008
Publisher: БГУ
Citation: Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Сер. 3, Гісторыя. Філасофія. Псіхалогія. Паліталогія. Сацыялогія. Эканоміка. Права. - 2008.-№ 1.-С. 44-48.
Abstract: The article describes children with learning difficulties. It provides information of intellectual activity in the process of counting at primary school age in the context of neuropsychological approach. = Характеризуется контингент детей с трудностями в обучении. Представлены результаты эмпирического исследования интеллектуальной деятельности счета младших школьников, проведенного с позиций нейропсихологического подхода.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/6222
ISSN: 0321-0359
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2008, №1 (сакавік)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages from Вестник БГУ_Март_2008_Серия3_№1.12 Давидович pdf.pdf302,94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.