Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/55370
Title: Территориальный маркетинг: общетеоретические аспекты внедрения и реализации брендинга территорий
Authors: Бабак, И. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2013
Citation: Инновационное развитие экономики: предпринимательство, образование, наука : сб. науч. ст. – Минск, 2013. – С. 10 - 13
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/55370
Appears in Collections:2013. Инновационное развитие экономики: предпринимательство, образование, наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бабак_Территориальный маркетинг.pdf219,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.