Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/5525
Title: Оценка влияния социальной рекламы на общественное сознание: методика расчета эмпирических показателей и пути улучшения качества рекламного продукта
Authors: Кобяк, О. В.
Шабловский, А. И.
Гончаров, В. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: Jul-2009
Publisher: БГУ
Citation: Веснiк Беларускага дзяржаўнага ўнiверсiтэта. Сер. 3, Гiсторыя. Фiласофiя. Палiталогiя. Сацыялогiя. Эканомiка. Права. - 2009. - N 2. - C. 60-64.
Abstract: Results of sociological analysis of perception features of public service advertising by Minsk population are presented. The technique of empirical indicators calculation of influence degree of public service advertising on social consciousness is developed. Ways of improvement of advertising product quality are determined. = Представлены результаты социологического анализа особенностей восприятия социальной рекламы населением г. Минска. Разработана методика расчета эмпирических показателей степени влияния социальной рекламы на общественное сознание. Определены пути улучшения качества рекламного продукта.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/5525
ISSN: 0321-0359
Appears in Collections:Статьи факультета философии и социальных наук
2009, №2 (ліпень)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15 КОБЯК.pdf286,72 kBAdobe PDFView/Open


PlumX

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.