Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/5404
Title: Развитие издательского рынка и рынка средств массовой информации в условиях глобального экономического кризиса
Authors: Якушенко, К. В.
Issue Date: 2011
Publisher: БГУ
Citation: Беларусь и мировые экономические процессы: сборник научных статей. Выпуск 8
Abstract: Глобальный экономический кризис проявился и на издательском рынке и рынке СМИ. В статье рассмотрено состояние данных рынков в США, Великобритании, Франции, России, Беларуси. Выявлены тенденции развития отраслей и дальнейшие темпы роста в 2009—2010 гг. = The global economic crisis has emerged, and the publishing market and the media market. The paper reviewed the status of these markets in the USA, Britain, France, Russia and Belarus. Tendencies of time-development of industries and further growth were identified in 2009—2010.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/5404
ISBN: 978-985-518-455-4
Appears in Collections:Выпуск 8. - 2011. - 195 с.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
yakushenko_2011_8_IER_issues.pdf534,36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.