Logo BSU

Statistics

Total Visits

Views
Кластерный подход как инструмент продвижения агротуристического продукта (на примере зеленого маршрута «Валожынскія гасцінцы») 223

Total Visits per Month

February 2025 March 2025 April 2025 May 2025 June 2025 July 2025 August 2025
Кластерный подход как инструмент продвижения агротуристического продукта (на примере зеленого маршрута «Валожынскія гасцінцы») 0 4 3 1 1 1 4

File Downloads

Views
senkova_Sbornik9_tom1.pdf 623

Top Country Views

Views
United States 73
Belarus 38
Russia 32
Canada 26
China 11
Ukraine 11
Germany 7
Ireland 4
Japan 3
Argentina 2

Top City Views

Views
Ashburn 19
Ottawa 18
Mogilev 10
Fairfield 8
Toronto 8
Houston 7
Menlo Park 6
Minsk 6
Oakland 6
Dearborn 5