Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/51914
Заглавие документа: LA RESPONSABILIDAD SOCIAL EMPRESARIAL DESDE LA VISION DE LOS CONSUMIDORES
Авторы: Rodriguez Daponte, Rocio
Dopico Parada, Ana I.
Gonzalez Vazquez, Encarnacion
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Дата публикации: 2010
Издатель: European Academic Publishers, Madrid
Аннотация: In the last decade both the public and private sector have been showing a growing interest in incorporating social responsibility activities in their strategies. The literature review shows that is multidimensional, complex and difficult to measure. Therefore, this research aims to measure the significance for consumers and that CSR has allocated and expected actions of the various organizations in this field.
URI документа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/51914
Располагается в коллекциях:2010. XIX International Conference AEDEM 2010 "Global Financial & Business Networks & Information Management Systems"

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
215-222.pdf239,43 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.