Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/51742
Title: Специфика маркетинга в условиях современности //Экономика и социум. Саратов №4(9)2013 http://iupr.ru/sovremennye_tehnologii_upravleniya_organizaciyay
Authors: Головчанская, Елена Эдуардовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2013
Publisher: Саратов №4(9)2013
Citation: Экономика и социум. Саратов №4(9)2013
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/51742
Appears in Collections:Статьи экономического факультета 1969-2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Специфика маркетинга в условиях современности.pdf315,44 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.