Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/50746
Заглавие документа: | Развитие эмпатии как условие формирования инклюзивной готовности будущих педагогов |
Авторы: | Троцкая, Н. С. Хитрюк, В. В. |
Тема: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Дата публикации: | 2012 |
Издатель: | Минск : Изд.центр БГУ |
Библиографическое описание источника: | Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011". - Минск, 2012. - С. 467-468 |
Аннотация: | The author study interconnection between subjectivess as a personal quality of future pedagogues and their inclusive readiness through the analysis of the structural components and the characteristics of the specified phenomena. The con- clusion is made about the determination of inclusive readiness of future pedagogues by the formation level of subjective- ness qualities and characteristics. The notion of «inclusive readiness of future pedagogues» is defined. The analysis of the results of the empiric research on the formation of certain subjective prerequisites of inclusive readiness is given. |
URI документа: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/50746 |
Располагается в коллекциях: | Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" |
Полный текст документа:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
467-468.pdf | 306,16 kB | Adobe PDF | Открыть |
Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.