Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/50744
Title: | Моделирование как наглядно-практическая основа поиска различных способов решения текстовой арифметической задачи учащимися на I ступени общего среднего образования |
Authors: | Обчинец, А. С. Урбан, М. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Минск : Изд.центр БГУ |
Citation: | Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011". - Минск, 2012. - С. 462-466 |
Abstract: | In this article we described the role of textual sums in the Elementary Course of Mathematics; introduced and proved the efficiency of modeling using in discovering different ways of doing textual sums, mentioned the better ways of models` presentation to pupils and the possibility of using computer technologies in teaching Mathematics. |
URI: | http://elib.bsu.by/handle/123456789/50744 |
Appears in Collections: | Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
462-466.pdf | 352,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.