Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/50744
Title: Моделирование как наглядно-практическая основа поиска различных способов решения текстовой арифметической задачи учащимися на I ступени общего среднего образования
Authors: Обчинец, А. С.
Урбан, М. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2012
Publisher: Минск : Изд.центр БГУ
Citation: Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011". - Минск, 2012. - С. 462-466
Abstract: In this article we described the role of textual sums in the Elementary Course of Mathematics; introduced and proved the efficiency of modeling using in discovering different ways of doing textual sums, mentioned the better ways of models` presentation to pupils and the possibility of using computer technologies in teaching Mathematics.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/50744
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2011"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
462-466.pdf352,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.