Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/49351
Title: Формирование и развитие концеции креативной индустрии в современной социальной теории
Authors: Мацевич, И. Я.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2012
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Социология : научно-теоретический журнал /Белорусский государственный университет. - 2012. - №3. - С. 80-93
Abstract: Определяются социально-философские основания формирования концепции креативной индустрии и ее развития в рамках современной социальной теории; раскрываются структурно-содержательные особенности данной концепции и плодотворность ее развития посредством актор-сетевой теории = The socio-philosophic foundations for formation of the creative industry conception and its development within a modern social theory are defined; the specific structural and content features of the given conception and fruitfulness of its development by means of the actor-network theory are exposed.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/49351
ISSN: 2071-0968
Appears in Collections:2012, №3
Статьи факультета философии и социальных наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pages 80-93 Matsevish.pdf221,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.