Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/43055
Title: Нейромаркетинг: сила эмоций в противовес отжившим представлениям
Authors: Грушевская, В. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Психология
Issue Date: Apr-2013
Citation: Тезисы докладов XVI межвузовской научной конференции молодых ученых (17–18 апр. 2013 г., Минск). – Минск : ГИУСТ БГУ, 2013. – С. 224 – 225
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/43055
Appears in Collections:2013. XVI межвузовская конференция молодых ученых.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грушевская_Нейромаркетинг.pdf193,87 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.