Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/39928
Title: Эффективность влияния печатных СМИ на избирательный процесс 2004 г.
Authors: Скорбенко, Ольга Николаевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Политика и политические науки
Issue Date: Apr-2006
Publisher: БГУ
Citation: Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта. Сер. 4, Філалогія. Журналістыка. Педагогіка. - 2006. - № 1. - С.111-115
Abstract: В результате проведенного автором кон­тент-аналитического исследования эффек­тивности влияния печатных СМИ на все эта­пы избирательной кампании 2004 г. ут­верждается их ведущая роль как субъекта избирательного процесса в определении политических отношений; возможность кон­структивного влияния на электоральное по­ведение. As a result of the content-analytical research of efficiency of influence of printed mass-media on all stages of the election process of 2004 lead by the author, their competency and the leading part as a subject of the election process in definition of political attitudes, the use of opportunities of constructive influence on electoral behaviour is asserted.
URI: http://elib.bsu.by/handle/123456789/39928
ISSN: 0372-5375
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2006, №1 (красавік)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
skorbenko.pdf305,32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.