Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338271
Title: Экспрессивные речевые стратегии в рекламном дискурсе
Other Titles: Экспрэсіўныя маўленчыя стратэгіі ў рэкламным дыскурсе / М. С. Чарноў, Я. І. Абрамава
Authors: Чернов, Н. С.
Абрамова, Е. И.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 422-426.
Abstract: В статье описываются актуальные экспрессивные речевые стратегии в текстах телереклам, направленные на создание эмоционального отклика у потребителя и повышение эффективности рекламы. Они включают в себя использование различных языковых приемов, таких как метафоры, эпитеты, повторы, риторические вопросы, восклицания и другие средства выразительности
Abstract (in another language): У артыкуле апісваюцца актуальныя экспрэсіўныя маўленчыя стратэгіі ў тэкстах тэлерэкламы, накіраваныя на стварэнне эмацыйнага водгуку ў спажыўца і павышэнне эфектыўнасці рэкламы. Яны ўключаюць у сябе выкарыстанне розных моўных прыёмаў, такіх як метафары, эпітэты, паўторы, рытарычныя пытанні, воклічы і іншыя сродкі выразнасці
Description: Раздзел IV. Медыялінгвістыка і рэдагаванне
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338271
ISBN: 978-985-881-843-2
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File SizeFormat 
422-426.pdf316,14 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.