Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/338242| Title: | Профессиональные речевые компетенции телерадиоведущих: сущностная характеристика и структурные компоненты |
| Other Titles: | Прафесійныя маўленчыя кампэтэнцыі тэлерадыёвядучых: сутнасная характарыстыка і структурныя кампаненты / А. С. Давыдзік |
| Authors: | Давыдик, А. С. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Мінск : БДУ |
| Citation: | Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. унт ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 298-302. |
| Abstract: | В статье рассматриваются сущность и структура профессиональных речевых компетенций телерадиоведущих. На основе анализа подходов и требований медиаиндустрии автор выделяет пять основных структурных компонентов речевых компетенций: фонетико-артикуляционный, дыхательно-резонаторный, просодический, коммуникативно-семантический и психолого-регулятивный |
| Abstract (in another language): | У артыкуле разглядаюцца сутнасць і структура прафесійных маўленчых кампетэнцый тэлерадыёвядучых. На аснове аналізу падыходаў і патрабаванняў медыяіндустрыі аўтар выдзяляе пяць асноўных структурных кампанентаў маўленчых кампетэнцый: фанетыка-артыкуляцыйны, дыхальна-рэзанатарны, прасадычны, камунікатыўна-семантычны і псіхолага-рэгулятыўны |
| Description: | Раздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/338242 |
| ISBN: | 978-985-881-843-2 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы |
Files in This Item:
| File | Size | Format | |
|---|---|---|---|
| 298-302.pdf | 296,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

