Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338189
Title: Видеореклама в Беларуси: культурные и поведенческие особенности восприятия
Other Titles: Відэарэклама ў Беларусі: культурныя і паводзінскія асаблівасці ўспрымання / І. П. Шыбут
Authors: Шибут, И. П.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2025
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 27-й Міжнар. навук.­практ. канф., Мінск, 14 лістап. 2025 г. / Беларус. дзярж. ун­т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2025. – С. 666-672.
Abstract: В статье проанализирована видеореклама в Беларуси на телевидении и в TikTok. Различия: ТВ-реклама ориентирована на патриотизм, традиционные ценности и официальную подачу; TikTok-реклама строится на юморе, лайфстайле, визуальных трендах и высокой вовлеченности аудитории. Различия обусловлены как историко-культурным контекстом и задачами платформ, так и возрастной и психологической спецификой целевой аудитории
Abstract (in another language): У артыкуле прааналізавана відэарэклама ў Беларусі на тэлебачанні і ў TikTok. Адрозненні: ТБ-рэклама арыентавана на патрыятызм, традыцыйныя каштоўнасці і афіцыйную падачу; TikTok-рэклама будуецца на гумары, лайфстайле, візуальных трэндах і высокай уцягнутасці аўдыторыі. Адрозненні абумоўлены як гісторыка-культурным кантэкстам і задачамі платформаў, так і ўзроставай і псіхалагічнай спецыфікай мэтавай аўдыторыі
Description: Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/338189
ISBN: 978-985-881-843-2
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Журналістыка - 2025: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File SizeFormat 
666-672.pdf349,27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.