Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337421
Заглавие документа: Perspective Concepts of Marketing : electronic didactic-methodical complex for the speciality 7-06-0412-04 "Marketing" / P. Liazhanskaya; BSU, School of BSU, Chair of Marketing. – Minsk : BSU, 2025. – 80 p. – Bibliogr.: p. 78–80.
Авторы: Liazhanskaya, Palina
Тема: ЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИ
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Институт бизнеса
Дата публикации: 20-ноя-2025
Аннотация: The didactic-methodical complex of the academic discipline is intended for students majoring in 7-06-0412-04 "Marketing". The content of the electronic didactic-methodical complex involves studying the following issues: modern concept of relationship marketing, client in relationship marketing, neuromarketing as an innovative discipline of the 21st century, methods of psychological influence on the consumer's personality, concept of territorial marketing. For each topic, a brief lecture summary, test questions, topics for papers and reports, case analysis, practical tasks are offered.
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337421
Лицензия: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Номер, дата депонирования: Деп. в БГУ 20.11.2025 № 014020112025
Располагается в коллекциях:Учебно-методические комплексы. 2025

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Perspective Concepts of Marketing.pdfЭлектронный учебно-методический комплекс1,22 MBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.