Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337421
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLiazhanskaya, Palina-
dc.date.accessioned2025-11-20T10:37:52Z-
dc.date.available2025-11-20T10:37:52Z-
dc.date.issued2025-11-20-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/337421-
dc.description.abstractThe didactic-methodical complex of the academic discipline is intended for students majoring in 7-06-0412-04 "Marketing". The content of the electronic didactic-methodical complex involves studying the following issues: modern concept of relationship marketing, client in relationship marketing, neuromarketing as an innovative discipline of the 21st century, methods of psychological influence on the consumer's personality, concept of territorial marketing. For each topic, a brief lecture summary, test questions, topics for papers and reports, case analysis, practical tasks are offered.ru
dc.language.isoenru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.subjectЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Институт бизнесаru
dc.titlePerspective Concepts of Marketing : electronic didactic-methodical complex for the speciality 7-06-0412-04 "Marketing" / P. Liazhanskaya; BSU, School of BSU, Chair of Marketing. – Minsk : BSU, 2025. – 80 p. – Bibliogr.: p. 78–80.ru
dc.typeelectronic educational and methodical complexru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.identifier.depositДеп. в БГУ 20.11.2025 № 014020112025-
Располагается в коллекциях:Учебно-методические комплексы. 2025

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Perspective Concepts of Marketing.pdfЭлектронный учебно-методический комплекс1,22 MBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.