Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/337414
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorLiazhanskaya, Palina-
dc.date.accessioned2025-11-20T08:52:48Z-
dc.date.available2025-11-20T08:52:48Z-
dc.date.issued2025-11-20-
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/337414-
dc.description.abstractThe didactic-methodical complex of the academic discipline is intended for students majoring in 1-26 02 03 "Marketing". The content of the electronic didactic-methodical complex involves studying the following issues: globalization of the world economy, global competition, global company, global marketing environment, development and main features of global marketing, global trends in pricing, evolution of promotion methods in global marketing, organization of global marketing activities, modern challenges of global marketing.ru
dc.language.isoenru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessru
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические наукиru
dc.subjectЭБ БГУ::ТЕХНИЧЕСКИЕ И ПРИКЛАДНЫЕ НАУКИ. ОТРАСЛИ ЭКОНОМИКИru
dc.subjectЭБ БГУ::Подразделение БГУ::Институт бизнесаru
dc.titleGlobal Marketing : Electronic didactic-methodical complex for the speciality 1-26 02 03 "Marketing" / P. Liazhanskaya ; BSU, School of BSU, Chair of Marketing. – Minsk : BSU, 2025. – 82 p. – Bibliogr.: p. 81–82ru
dc.typeelectronic educational and methodical complexru
dc.rights.licenseCC BY 4.0ru
dc.identifier.depositДеп. в БГУ 20.11.2025 № 013820112025-
Располагается в коллекциях:Учебно-методические комплексы. 2025

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
Global Marketing.pdf1,48 MBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.