Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/336432
Title: МОВА СРОДКАЎ МАСАВАЙ КАМУНІКАЦЫІ Вучэбная праграма ўстановы адукацыі па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасцей: 6-05 0321 01 Журналістыка 6-05-0321-02 Інфармацыя і камунікацыя; № 3131/б
Authors: Абрамава, Яўгенія Ільінічна
Горбач, Вольга Аляксандраўна
Зубчонак, Наталля Анатольеўна
Шасцярнёва, Лілія Георгіеўна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 23-May-2025
Publisher: БДУ, Факультэт журналістыкі, Кафедра медыялiнгвiстыкi i рэдагавання
Abstract: Мэта вучэбнай дысцыпліны – стварэнне ў студэнта цэласнага сістэмнага ўяўлення аб функцыянаванні мовы ў яе стылёвых разнавіднасцях, аб магчымасцях выкарыстання розных моўных сродкаў для максімальна поўнага задавальнення камунікатыўных патрэб журналіста і камунікатара як аўтара і рэдактара. Задачы вучэбнай дысцыпліны: 1)вывучыць спецыфіку вуснага і пісьмовага маўлення ў сродках масавай камунікацыі; 2)разгледзець марфалагічную стратыфікацыю журналісцкіх, PR-тэкстаў, тэкстаў рэкламы; 3)устанавіць лінгвістычныя асаблівасці арганізацыі медыятэксту і вызначыць дарэчнасць выкарыстання ў ім маўленчых канструкцый; 4)ахарактарызаваць інтэрферэнтныя з’явы і вытлумачыць прычыны іх узнікнення ва ўмовах дзяржаўнага білінгвізму; 5)раскрыць функцыянальныя і экспрэсіўныя магчымасці выкарыстання лексічных, лексіка-фразеалагічных і граматычных адзінак у межах кантэксту і цэлага тэксту; 6)прааналізаваць і пракваліфікаваць моўныя сродкі, іх функцыянальны патэнцыял, мэтазгоднасць выкарыстання ў тэкстах радыё, тэлебачання, друку, інтэрнэт-камунікацыі; 7)вызначыць розныя віды моўных памылак.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/336432
Licence: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:Кафедра медыялiнгвiстыкi i рэдагавання (вучэбныя праграмы)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МСМК.pdf3,31 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.