Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/336073
Title: СТЫЛІСТЫКА Вучэбная праграма ўстаноў адукацыі па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасці: 6-05-0321-01 Журналістыка: № 3068/б.
Authors: Хромчанка, Альбіна Рышардаўна
Шасцярнёва, Лілія Георгіеўна
Keywords: ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Масавая камунікацыя. Журналістыка. Сродкі масавай інфармацыі
Issue Date: 23-May-2025
Publisher: БДУ, Факультэт журналістыкі, Кафедра медыялiнгвiстыкi i рэдагавання
Abstract: Стылістыка як вучэбная дысцыпліна вывучаецца ў функцыянальным аспекце на аснове дасягненняў сучаснай лінгвістычнай навукі. Акцэнтуецца ўвага на стылістычнай дыферэнцыяцыі моўных сродкаў, асаблівасцях розных стыляў, перадусім публіцыстычнага і мастацкага, на выяўленчых сродках мовы, моўных нормах і прычынах адхілення ад іх. Вывучэнне стылістыкі дае магчымасць устанавіць аптымальнае выкарыстанне маўленчых сродкаў у залежнасці ад сэнсу выказвання, яго агульнай стылістычнай афарбоўкі і жанравых асаблівасцей, дасканала зразумець лінгвістычную арганізацыю тэксту, сфарміраваць свядомае стаўленне да культуры маўлення. Вывучэнне стылістыкі – адзін з найважнейшых складнікаў агульнамоўнай падрыхтоўкі журналіста. Выпускнік павінен добра разумець стылістычныя асаблівасці моўных адзінак, ведаць сферы і сітуацыі, у якіх яны могуць ужывацца, умець выкарыстоўваць атрыманыя веды падчас стварэння ўласных публіцыстычных тэкстаў. Мэта вучэбнай дысцыпліны «Стылістыка» – забяспечыць атрыманне і засваенне студэнтамі фундаментальных ведаў у галіне стылявых разнавіднасцей мовы і моўных сродкаў для камунікатыўных патрэб журналіста.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/336073
Licence: info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Appears in Collections:Кафедра медыялiнгвiстыкi i рэдагавання (вучэбныя праграмы)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стылістыка.pdf2,91 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.