Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/335561| Title: | Репрезентация оценки воспитательной деятельности на основе концепта SUCCESSFUL |
| Other Titles: | Representation of evaluation of educational activities based on the concept SUCCESSFUL / E. A. Finaeva |
| Authors: | Финаева, Е. А. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Минск : БГУ |
| Citation: | Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания : материалы VІІI Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 20 марта 2025 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Е. А. Пригодич (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 81-84. |
| Abstract: | Исследование оценки воспитательной деятельности на основе концепта SUCCESSFUL представляет собой актуальную задачу, связанную с выявлением оценочных характеристик, определяющих успешность воспитательного процесса. Автор проводит концептуально-дефиниционный анализ концепта SUCCESSFUL, выделяя положительные аспекты, а также негативные. В статье рассмотрены примеры, репрезентирующие оценочное знание о воспитательной деятельности на основе представленного концепта |
| Abstract (in another language): | The study of educational activities evaluation is based on the concept of SUCCESSFUL. It is an important task aimed at identifying evaluative characteristics that determine the success of the educational process. The author conducts a conceptual-definition analysis of the concept SUCCESSFUL, highlighting both positive and negative aspects. The article includes examples that illustrate the evaluative knowledge of educational activities based on the presented concept |
| Description: | Раздел 1. Современные проблемы отечественного и зарубежного языкознания |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/335561 |
| ISBN: | 978-985-881-795-4 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | 2025. Иностранные языки: инновации, перспективы исследования и преподавания |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

