Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/335115
Title: Искусственный интеллект при обучении параллельным алгоритмам
Other Titles: Artificial intelligence in teaching parallel algorithms / S. A. Velchenko, D. G. Medvedev
Authors: Вельченко, С. А.
Медведев, Д. Г.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации : материалы ІІ Междунар. науч.-практ. конф., Респ. Беларусь, Минск, 22–24 апр. 2025 г. В 2 ч. Ч. 2 / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: Н. В. Бровка (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2025. – С. 31-36.
Abstract: Обоснование, разработка, апробация методики и структурно-функциональной модели, способствующих повышению результативности подготовки IT-специалистов, преподавателей вузов в частности ММФ БГУ, к разработке УМК для развития творческих способностей, учащихся с применением инновационных технологий ИИ в профессиональной деятельности
Abstract (in another language): Justification, development, testing of the methodology and structural and functional model that contribute to increasing the effectiveness of training IT specialists, university teachers, in particular, the MMF BSU, to the development of teaching and methodological complexes for developing creative abilities, students using innovative AI technologies in their professional activities
Description: Раздел V. Учебно-методическое обеспечение естественно-математического и ИТ-образования в условиях цифровизации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/335115
ISBN: 978-985-881-796-1
978-985-881-798-5 (ч. 2)
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2025. Трансформация механико-математического и IT-образования в условиях цифровизации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31-36.pdf345,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.